Sakın stres yapma öncelikle . Bol bol emzir senin sütün ile iyileşecek. 17 ile yattı oğlum çok zordu 😔 uzayan sarılıktı bizimki bir de . Çok araştırdım neler yapabilirim diye. Buğday suyu kaynatıp içtim , limonlu su içtim bol bol bebeğimin kanındaki bilirubin seviyesi düşsün diye. 2 buçuk aylıkken en son günde 1 kere 5 er dk güneşe çıkarttım soyup . Çok faydasını gördüm. Bazıları hurafe der ama ben çaresizlikten denedim gerçekten kendin de fark edeceksin vücudunun renginin değiştiğini . Ama senin bebeğin çok ufaktır şimdi ben uzayan sarılıkta yaptım bunu. İlk zamanlar anne sütü geçiriyor . Aç kalmasın bebeğin. Sarılık uyku hali de yapıyor bebekte. 1 buçuk saatte bir emzir muhakkak. Uyuyorsa uyandır. Allah yardımcınız olsun . İnşallah kısa sürede geçer .