Hafsamm Çok iyi anlıyorum sizi, Benimki de kesinlikle uyanmıyordu. O uyudukça benim içim gidiyordu. Hatta uyandıramıyorum dediğimde nasıl uyandırmam gerektiğini göstermek isteyen ebemiz bile uyandırmamıştı. Ben saat kurmuştum, her 2 saatte bir sağıp biberonla veriyordum. Doktor ve ebe ne yaparsan yap biberonla verme, alışır, memeyi almaz sonra diyordu ama başka türlü beslemek mümkün değildi. Uykusunun arasında da olsa biberondan içiyordu. Şükür meme reddi falan da yaşamadık.