Hafsamm ben de uyanmıyormuşum, annemler ayak topuklarımı sıkarmış burnunu sıkarmış uyanmazmışım, soy üstünü o zaman bi nebze uyanır belki, son çare topuklarıma iğne batırmışlar 🙄 şahsen ben olsam yapamazdım heralde ama mecburiyetten işte 😔😔 uyandırman lazım canım mutlaka sarılık geçmezse yatırırlar hastaneye 😢 çok geçmiş olsun