Ozanazli ver bişey olmuyor. Benden önce doğum yapan tanıdıklarım ben ve benden sonra doğum yapan tüm tanıdıklarım verdi bebeği rahatlatıyor. Gaz ilacı olarak nurse harveys kullandım oda gayet güzel işe yarıyor. Ben günlük olarak tuketiyorum. İlk zamanlar daha çok içerdim 4 aylık olduk artık çok sık yapamıyorum yoğunluktan. Vallaha banada çok iyi geliyor kimyon