Ozanazli sadece 4,5 aydır anneyim lohusalık depresyonunu dibine kadar yaşadım şu kısa tecrübemde tek çözdüğüö o bebeği senden çok hiç kimse düşünemez senden iyi kimse bakamaz için nasıl rahat ediyorsa öyle yap vay kimyon çayı verdim bebeğim hapşırdı acaba çaydan mı öksürdü çay yüzünden mi oldu acaba diye huzursuz olacaksan verme ben gaz ağrısından dudağını büzüp çığlıklar atmasına canım o kadar çok acıyor ki o halini görünce herşeyi denedim denerim de ama dediğim gibi benim tercihim benim doğrum örneğin 4,5 aylık oğlumu gece kaldırıp 3 saatte bir emzirmiyorum hem gazı var hem reflüsü çocuk aç kaldı diye bunu kafama takıp uykularım kaçmıyor (gerçi uykum kaçacak kadar uyumuyoruz 3 saat kesintisiz uykumuz nadir) Senin için 15 dakikada bir emzirince rahat ediyorsa öyle yap