Siyahbeyazl bence de doğru söylüyorsunuz emzirme ya hep ya hiç olayı değildir, önemli olan bebeğin beslenmesi. Mama verilecek tabi ki bebek aktif ememiyor, süt gelmiyor dolayısıyla ne yapılacak gelişimi mi aksasın? Anne de emzirecek bol bol ve sağacak bu sürede, sonuç odaklı olmak varken niye bu ısrar anlamıyorum ben de her konuda fanatik olmaya bayılıyoruz😒