Deletedmom313 sebebi onlar da pek açıklayamadılar aslında. İlk 3 ay ortalama 900 1000 gram alan kızım 4. ayda 5 haftada 500 gram almıştı, sağlık ocağı ölçümünde boyu 4 cm uzamış diye söylediler. Boya gitmiş bu ay, önümüzdeki ay alır dediler. Derken gündüz uykuları bozuldu. Normalde en az 2 saatten 3 gündüz uykusu uyuyan kızım 15 20dkda uyanmaya başladı ama açlığı hiç aklıma gelmedi. Atağa bağladım. Sütüm çok var, hatta sağıp dolaba da depoluyorum. Sonra çevremde her gören sanki zayıflamış vs deyince tekrar kilosuna baktık ve 3 haftada 200 gram almış, boyu da önceki ay yanlış ölçülmüş. O 500 gram aldığı ay boyu da çok uzamamış aslında. Beslenmeni düzenle dediler, tamamen sağlıklı beslenmeye döndüm. 1 hafta hiç oynamadı kilosu. Sonra lactamil verdiler, anne sütünün yağını arttırmak için içecek. Onu içtim, onda da farketmedi. Çok terliyordur, çok hateketlidir, sütün yaramıyor demek ki deyip mamaya başlattılar. Gerçekten de doymuyormuş. Mesela emziriyorum, 2 memeyi de sonuna kadar. Yarım saat sonra açlık krizine giriyor resmen. Şu an memeyi sadece uykuya geçişlerde ve arada çerez gibi veriyorum 😔