asafoglum Aynı şeyleri söylüyoruz ki aslında. Gıda sütün kalitesini arttırır burada sütüm az denen anneye damla markası veriliyor çay markası öneriliyor yanlış yönlendirilen anne her yolu denemiş başaramamış kendini yetersiz gibi hissediyor. Ben sizin yaşadıklarınızın aynısını yaşadım bire bir bir de ek olarak bizde sıkıntılı bir dil bağı vardı. Sarılığı çok yüksekti ememediği için formül sütle beslendi 1 hafta. Yine de emziriyordum ama sütümü sağamıyordu dili kavrayamadığından, emzirme danışmanı bize bu konuda çok yardımcı oldu, bir konusa eğitilmek kötü bir şey değildir, önceden emzirme danışmanı yoktu evet ama büyükler yol gösterirdi. Yanlış anlaşıldıysam affola, ben diyorum ki damla kullan, şunu ye, şu çayı iç diyene itimat edene kadar anneler kan değerlerine baktırsın bir sağlık sıkıntısı yoksa çocuğu emebiliyor mu ona baktırsın (bizdeki gibi) yoksa anne çayıdır damladır hepsinin içeriğinde uzun vadeli kullanımda sıkıntı yaratabilecek maddeler var.