Bizde aynı şekilde kıcakta ıyuyorduk kolik tabısı koyuldu asla susmazdı bes aylıgız suan. Yatajta zıpkıyorduk geöen ay aklıma top geldi bi bakayım dedim. Hem daha az sarsıyor daha naif bir zıplama oluyor bebek sersemlemiyor diye sevam ettim ama gece gündüz yaz iyice bunaltmaya basladı topta. Baska hiçbşr şekilde uyumuyorZ arabada vs asla morarana kadar ağlar. Bende sunu merak ediyorum dahanın direnin diyorlar ya o kadar ağlıyoru ki gözünden yaslar dinmiyor. Buna nasıl dayanıp sabırlı olabilir ki bi anne. Yoksa kaldırcam topu çoktan ama . 😕🙈