Benim bebeğim sallanarak vs hiç bir şekilde uyumuyor küçükken kolikti topta uyumaya alıştı çok hafif hafif zıplıyoruz yada ileri geri salınıyoruz. Şunu çok merak ediyorum daha büyüdüğünde nasıl olacak? Bebeği böyle olup şuan büyümüş olan anneler topu kabul etmediğinde nasıl uyuttunuz?