Sin21 Bsbsmls öyle birşey yok canım tek doz kızamık bu salgından dolayı alınmış. 12. Aynda tekrar olacak kızamık aşısını yani yaptırmalısın Zelnuray kolayca atlatın inşallah 💙
Sumis35 Biz 10 gün önce olduk 1 yaş aşısı hic bir sorun çıkmadı çok şükür. Allahin izniyle sizde de olmaz 💕
maaersan Bsbsmls şuan 1yaşında 9.ayında kızamık yaptırdık ebe gerekli dedi artık tedbir amaçlı yapılıyor dedi