Deletedmom278 Zelnuray Bu zamana kadar yapılan hiçbir aşı da sorun olmadı ebe sadece 1 yaş aşırı biraz daha ağır dedi 10 gün sonrasında da ateşi çıkabilir vs ilk gün biraz ateş oldu sadece.
Siyahbeyazl Zelnuray ben 2 gun once yaptirdim aksam hafif ateslendi, kolu morardi ve huysuzdu ama duzeliyo gibi..
Sin21 Zelnuray 4 gün önce oldu oğlumda. 3 tane bacaktan yapıldı ateş olmadı sakindide her hangi bir etkisi olmadı çok şükür
Bsbsmls Arkadaşlar bebeğim 9 aylık ve benden 1 yaşındaki aşıyı olmasını istiyor Saglık ocagı buna ne yapabilirim benim durumumda olan varsa lütfen yazsın artık korkmaya başladım aşıdan
Sin21 Bsbsmls korkulacak bir şey yok kızamık aşısı o zaten bilgilendirme yapmış olmalı neden öne çekildiği ne olduğu hakkında
Bsbsmls Seydameva heralde bende hatırlamıyorum ebeyi iyi dinlemedim aşı deyince zaten biraz kızdım 9 aylık bebeğe 1 yaşındaki aşınıyhulanıyor mu diye
maaersan Biz yeni yaptırdık ilk gün bişey yoktu ikinci gün bacağından hangisiyse vurduğu bacağı şişti huysuzdu çok ilaç falan verdim buz koydum derken daha bişe olmadı şükür
maaersan Zelnuray korkma canm Sen ilaç ver ona Aşıya gitmeden istersen . Buna karşı çıkanda var verende var . Ben veriyorum
Zelnuray maaersan ya benim oğlan colpol içince küsüyo 🤦🏼♀️ Birde ne kadar ölçek vermem gerekir 1 çay kaşığı artık az mı gelir
maaersan Bsbsmls şuan 1yaşında 9.ayında kızamık yaptırdık ebe gerekli dedi artık tedbir amaçlı yapılıyor dedi