Lerakny Minik0212 12şubat doğumlu oğlum diş gelmiyor ama hep tükürüklü geziyoruz 🙈 bol bol dans ediyoruz dışarıya yürüyüşe çıkarıyoruz öğlen uykuları eskiye nazaran düzeldi ama kimi zaman hiç birşeyden memnun olmuyor ağlıyor her gün farklı modda uyanıyor 😅
Yasamasebebim Ballicoreginannesi bizimki de önceden gündüz uykusu bir iki kere de olsa vardı ama bayadir uyumuyor.. Dediğiniz gibi akşam da 22.00 22.30 falan buluyor uyuması 🤦🏻♀️ Elif koyduk canım sizinki
Ballicoreginannesi Yasamasebebim Gurur Ali ☺️ aynen ya ee öyle de olunca tüm günümüz huysuz huysuz mizmizlanarak geçiyor da sağlıklı olsunlar da gerisi hiç katlaniriz herseylerine 🤲🏻❤️ hele şu virüsten dolayı psikolojim bozuldu yaa sizde öyle misiniz RABBİM korusun tüm bebislerimizi 🤲🏻🧿