Minik0212 biz varız ✋ elleri sık sık ağzında salyası çok akıyor o yüzden. (Kehribar kolye almayı düşünüyorum) Anı anını tutmuyor bazen sakin uslu duruyor bazen de beni hep yanında istiyor ya da kucak istiyor. Dönmeye çabalıyor bikaç defadır. İdrar sayısında azalma var bir süredir, biliyorum daha küçük ama su versem mi diye düşündüm bugün. Bıngıldağı biraz küçük gibime geldi dedi sağlık ocağındaki hemşire, onun icin de hastaneye gidicez inşallah.