Esp19 edaaturunc bu bana söylenen laflar o ayi bekle bu ayi bekle gecer 😅 geçmiyor vallla her geçen gün bir yenisi ekleniyor 😅
glnaykt Esp19 bana gaz İçin demişlerdi 3 Aydan sonra kalmaz diye allahtan o kalmadı.. ama diğerleri katlanarak geliyor
glnaykt edaaturunc bende de fıtık var şimdi şu emzirme döneminde bir de el ayak uyuşması başladı.. çok şükür bi gülüyor yetiyor insana 😍🙏🏼
glnaykt Damlatahaata bakalım önümüzdeki aylarda neler gelecek başıma.. ikinci çocuk zaten korkulu rüyam ☺️ Tebrik ediyorum valla
Damlatahaata glnaykt ikinci çocuğun artı yönler çok iyiki yapmışım diyorum çok tatlı maşallah ama işte bazen kızdırıyolar Allah sağlıklarını versin büyüklerinde inşallah bu günleri unutucaz öyle düşünüyorum ben ve çok şükrediyorum en azından sağlıklılar
efelim Yigidom ah yiğit mi sizinkide😊 bendede fenalık bir yiğido var 5ay 8gunluk el kadar ama beni tüm gün parmağında oynatıyor resmen🙄
glnaykt efelim umutlarım tükeniyor git gide ya 😁 alışmam lazım sanırım bu onun huyu. En çok korktuğum şu AVM’lere yerlere yatıp ağlayan bebelerden olması.. bugün dedim ki öyle yaparsan ‘ ay kimin bebesi bu böyle ağlıyor’ derim ve bırakırım seni 😆
Yigidom efelim yiğit kaan💙😇 ne güzel aynı dönemde doğmuşlar ama yiğitler yaramaz okur demişlerdi🥰😂 bizim dayımızda cocukken cok yaramAZDI inş benzemez dedim demeseydm keşke😂😂😂
efelim glnaykt 5ay 8günden selam, bir bebek hiçmi uyumak istemez yada keyifle oyun oynamaz yada mutlu olmaz ama öyle öalesef kızmolaydı adını nazlımkoyardım o derece😊 Allah ona can sağlığı versin ama annesinş baya yoruyor sıpacık🥰
Defnedilan34 glnaykt benimkide 7 buçuk aylık 1 haftadır aynı öyleyiz sakin kalmada zorlaniyorum valla yoruldum
glnaykt Defnedilan34 oyalayamıyorum ya hiç bi şekilde.. ne oyuncak ne aktivite .. yatmak bilmiyor uyutmada zorluk çekiyorum .. çeken bilir valla çok yorucu
glnaykt Damlatahaata çok şükür maşallah Allah hastalıklarını göstermesin.. büyüyene kadar ben biterim herhalde
Saadetkaan glnaykt ayniii benim sipada öyle son 1 aydir herseye aglar surekli kucak ister yalandan aglar babayla surekli gezsin ister sabaha kadar oyun ister isterde ister canlari sagolsun gececek insallah
efelim Yigidom bizimkide yiğit efe☺️ Banada dediler hem yiğit hem efe çok yaramaz olur diye aman dedim olsun ama baya oluyorlarmıs 🙈
glnaykt Yigidom ben de Naz nazlı filan koymayım isim karakteri yansıtıyor diye çok araştırdım. İmge koydum anlamı hayal düş ama bizimki tam nazlı ya 😆