glnaykt Benim kızım da çok mızmız ve yaramaz🤷🏻♀️ Gören herkes sen bu çocuğa nasıl tek bakabiliyorsun Allah sabır versin diyor 🤷🏻♀️ 13 ay 8 günlük. Bazen daha da abarttığı günler oluyor ve bende onunla beraber yaramazlığa vuruyorum. Bir gün doğru düzgün bişey yemiyorsa ertesi gün hep bişeyler yemek istiyor. Bazen baş edemeyince bahçeye çıkarıyorum. Belki anneler kızacak ama çizgi film açıyorum arada. Oyuncaklarını konuştuyorum. Çok sinirlendiğim zaman da o an her şeyi bırakıyorum ve o bebek sakin ol Ayşe bilmiyor diyorum. Masumluğuna dayanamıyorum ne olursa olsun. Sende sakin ol canım o daha çok küçük hiç bişey bilmiyor. Sakin zamanlarında böyle düşün. Geçecek hepsi inşallah 🌹