sevgiic Hanife_zybk09 valla ben tam tutturamadim sagarak vermeye calisiyorum sutumde azaldi arttirmaya calisiyorum umarim kesilmez
Hanife_zybk09 sevgiic bende de o korku var mama da vermek istemiyorum ama kesilecek diye bende çok korkuyorum
Minnak_mavis sevgiic hmmm dediğim gibi siz de bu bahsettiğim çayı tüketebilirsiniz.benim değişiyor 100 den aşağı çıkmıyor ama Çok şükür
Eymensmomm sevgiic mutlaka verilmemiştir işlerine gelir mama yapmak sütü hazırlamak zorluyor çünkü orda okdr bebek var bide özenle isim yaZ tarih yaz 🤦🏻♀️