merhaba 43 gunluk bebegim var erken dogdu küvezde kaldi ne yazikki orada biberona alismis beni hic emzirmeye cagirmadi hemsireler sagip goturdum yogun bakima hep suan evde cok sukur ama bir turlu memeyi almiyor kasikla sagdigim sutu ve mamayi vermeye calisiyorum benim gibi olanlar var mi bebek emmedigi icin zamanla sutum kesilir mi