Mugee 2 gün önce yaptırdık. Verem aşısı için haftaya çağırdılar. Yapılanlar ateş yapmadı çok şükür. Bize hemşire çok sıkı giydirme, ev 21-22 geçmesin, 37,8 geçerse ılık bir duş aldır. Eğer düşmezse ateş düşürücü ver dedi. Şükür sıkıntısız atlattık. Bakalım haftaya nasıl olucak