Mugee biz de geçen hafta olduk ateş yapar diye calpol verdi doktor ama ateşi 38 olana kadar verme dedi çünkü aşının etkisini azaltıyormuş ateşi 37,5 a kadar çıktı halsizdi ama vermedim calpol saat başı baktım ateşine ince giydirdim üstünü hafif örttğm sabaha kalmadan düşmüşt ateşi