Defnemm22 Elifeminask kişiden kişiye değişiyor demekki okudum yorumları bende o dönemde tatile gitmiştik 3 buçuk aylıkken bikini giymiştim iz yoktu ordan hatırlıyorum yoksa rahatsız olurdum heralde
MayneymisAltintop Elifeminask siz bir kere yaptırsanıs yeterli olur. Şöyle söyleyeyim doğumdan sonra Şubat 2019 da yaptırdım göbeğime ağda. Ölü deriyi topladı. Birde by hafta siz düşünün
Gizemabc Elifeminask 74 kilo doguma gittim; suan 52 kiloyum tum kilolarimi hatta 1 kg da fazlasini verdim; ama gobegim var🤦🏼♀️
Bsecill Elifeminask oğlum 5 aylık bu postu görünce baktım 😂 çizgi falan kalmamış ne zaman geçti bilmiyorum