Sehers Elifeminask 4 yıl oldu doğum yapalı şuan çizgi falan yok bir iki çatlak var sadece göbekte. Ne zaman geçti hatırlamıyorum 😄
Elifeminask Gizemabc anladm canm. Peki gobegn skilasyr mu. Ben normal dogm ettm suan 25 gun oldu hala bi cıvık sanki
Gizemabc Elifeminask 74 kilo doguma gittim; suan 52 kiloyum tum kilolarimi hatta 1 kg da fazlasini verdim; ama gobegim var🤦🏼♀️
MayneymisAltintop Elifeminask asla dönmüyor. Ben senede bir kere yaptırıyorum ancak alınacak duruma geliyor. Yoksa tüy tüy hep. Ki ben kıllı birisiyimdir ama göbek farklı oluyor
MayneymisAltintop Elifeminask siz bir kere yaptırsanıs yeterli olur. Şöyle söyleyeyim doğumdan sonra Şubat 2019 da yaptırdım göbeğime ağda. Ölü deriyi topladı. Birde by hafta siz düşünün