Deletedmom278 beniii ennnn cokk düşündüren konuydu bu oğlum emerek uyuyordu e memeyi bırakınca bu çocuk nasıl uyuyacak diye düşünüyordum kara kara.Ramazanda mukabele yaparken televizyondan sesli dinliyordum baktım bir o yana bir bu yana dönüyor birkaç kez öyle kendisi uyuyup gitti . Bende kendisi uyuyabiliyor demek ki dedim ve meme emmeyi biraktirmadan yanında yatarak uyutmaya başladım canimmmm yapalım sarıl uyuyalım dedim tabiki hemen evet demedi meme memeeee diye tutturdu ama sarılmak konuşmak yüzünü okşamak iyi geldi birde kendin yap kelimesini o ara kullanıyordum çok mesela kendin inebilirsin kendin yiyebilirsin kendin yapabilirsin uyku içinde kendin uyuyabilirsin artık dedim toplamda 1 haftada alıştı şimdi yanına yatiyorum uyuyor hatta bazen yatmayim diyorum ışığı kapatınca sessizceee anneee yanıma uyu diyor çok hoşuma gidiyor bende yatıyorum geri yanına 😃 inşallah alışır Mehmet Yağiz da illaki alışkanlıkları bırakmak zor oluyor ama oluyor bir şekilde 😊