Deletedmom278 kızım 20 aylık 1 yaşına kadar desteksiz uyudu. Sonra ayakta sallanmaya başladı. Başka türlü uyumuyordu neler denedim. Bir haftadır uyku saati gelince bütün kitaplarını kucaklayıp yataga gidiyoruz bizim yataga😀 ben kısa kısa kitapları okuyorum ona doğaçlama şekilde .resimlerini göstererek Sonra bitti hadi yatıyoruz diyorum beraber yataga yatıyoruz en fazla 15 dk sonra uyuyo.şoklardayım hala😀 odasını henüz ayırmadığım icin bizim odada park besikte yatıyor. Uyuyunca bırakıyorum yatagına. Son zamanlarda artık sallanarakta uyumuyordu istemiyodu galba sallamamı. En azından sallamaktan kurtuldum😭
Yani yataga bırakıp hadi uyu demektense bu daha pratik gibi geldi bana. ilerisi ne olur bizim icin bilemedim😀
Kitap deneyebilirsiniz yada kendiniz hikaye anlatarak. Veya ilgisini ceken bir oyuncagı varsa yatarken o yanında olsun
onunda uyuyacagını, gece olunca herkesim uyuması gerektiğini anlatarak gibii🤷( ben onuda soyluyorum 😀)