Melihaa Rumeysaaa olabilir canım artık fiyatından geçiyo zaten bütün anneler sağlıklı olsunlar derdindeyiz Rabbim sağlık versin yavrularımıza
Deletedmom444 PinarDoruk Allah şifa versin bende yaptirmadim hangi şehirde nasıl bulaşmış olabilir acaba dışardan mi 😔
PinarDoruk Deletedmom444 evet her yerden gelebilecek bir virüsmüş. Malesef bebeklerini için yaptırmak en doğrusu. Ben 2.ay d ypatrıdım kış günü hastalık olur diye. İyiki de yaptırdım soğukalgınlığı bile hafif geçirdi.
Eylulum Melihaa Allah Allah bugun ablamla konustuk. Bu rota asisi hakkinda kendisi eczacidan bilgi alarak oyle soylemisti bana.
Yelda0861 Bebeğimin rota virüs aşısı 2 Ocak’ta yapılacak ve bebeğin şuan 2 ay 26 günlük yanı doktorumuz 3 ayında yapıcaz dedi ama şuan bebeğim Pazartesi’den beri ishal hala durmadı pazartesi akşam doktora götürdük kaka tahlili yapıldı rota virüs diye çok korktuk ateşi 38 e kadar çıktı kusma yoktu allahtan rota virüs tespit edilmedi . Ama hala ishali düzelmedi entonegermin katıyorum mamasına inşallah düzelir
Asli_eymen Rumeysaaa bende 210 tl ye yaptırdım daha ikinci dozu almadım hasta olmuyor diye birşey yok sadece hafif atlatıyor ben yaptırdım evet pahalı ama sağlıkları daha önemli zaten hastane köşelerinde mahvoluyoruz
Meleklerimbenim Rumeysaaa iki doz olarak toplam 420 tl Zaten üç doz ile iki doz etkisi aynı imiş biz iki doz yaptırdık