Rumeysaaa Bu 210 TL aşı ücreti sadece ilk doz ücreti mi kızlar? İkinci doz içinde 210 TL ye ilaç almamız mı lazım ?
PinarDoruk Mutlaka yaptırın. Bugün arkadaşımın bebeği virüs kapmış ve zamanında yapılmadığından aşı hastaneye yatırıldı bebek malesef
Rumeysaaa PinarDoruk evet bende yaptırmayı düşünüyorum zaten hasta olmayacak olsa bile o riski göze alamam hastanelerde mahfoluyorlar bebekler
Deletedmom444 PinarDoruk Allah şifa versin bende yaptirmadim hangi şehirde nasıl bulaşmış olabilir acaba dışardan mi 😔
Rumeysaaa Melihaa birkaç eczaneye sorduknaöa firma 71 lira olan ilacın üretimini durdurmuş tekrar 210 tlye ilaç üretimi yapmaya başlamış
Eylulum Melihaa canim 71 liralik olanin gramaji cok dusuk oyuzden. 210liralik olan 1.5 ml 71 liralik olan 1 ml. Fark bundan kaynaklaniyor. Ve 1ml yaptirdigin zaman 2. Sini bulmakta zorlaniyosun diye biliyorum.
Rumeysaaa Aselminam ikinci ve dördüncü ay veya üçüncü ve beşinci ayda ikişer doz olarak yapılıyor. Rota adlı virüse bağışıklık kazandırılması amaçlı yapılan bir damla. Bu virüste çok ağır ateş kusma ve ishale sebep oluyor günlerce hastanede yatırılabliyor
PinarDoruk Beyzam içateş kusma ve ishal şikayetiyle götürdüler. Rota virüs kapmış bir yerden denmiş. Serumlar takıldı ama fayda etmedi malesef
Eylulum Melihaa Allah Allah bugun ablamla konustuk. Bu rota asisi hakkinda kendisi eczacidan bilgi alarak oyle soylemisti bana.
Rumeysaaa PinarDoruk evet öyle ama ikinci ayda zaten uç aşı birden var ve ağır olur bebiş için dedi ebemiz hem doz tamamlanmadığı sürece bağışıklık kazanılmıyormuş yani ilk dozu ikinci ay veya üçüncü ay yaptırmak arasında pek fark yokmuş
NurcanDemiray Benimde ablamın kızı yattı geçen sene yaptırmamştık aşı da pişman oldu ablam çok üzüldük mahvoldu yavrucak hastanelerde o yüzden bana yaptır dedi şuan 49 günlğk bebeğin
Rumeysaaa NurcanDemiray ayy yazık ya şimdi baya vicdan azabı cekiyordur ama imkan varsa yaptırmak lazım kesinlikle
Rumeysaaa Melihaa diyorum ya son birkaç adet içinmiş o fiyat denk gelenlerde olup almışlar. Kısmet yani ilaç firmaları da kendi karlarını düşünüyorlar
Melihaa Rumeysaaa olabilir canım artık fiyatından geçiyo zaten bütün anneler sağlıklı olsunlar derdindeyiz Rabbim sağlık versin yavrularımıza