Nagehan89 canım ben sadece ilk 2 ay emzirebildim onda da yetersizdi ve çok zayıftı diye mama takviyesine başlamıştık. 40 günlük olana kadar emzirmeye ek 30 cc verdik 3 saatte bir gecede dahil. 2 ayı bitene kadarda 60 cc verdik bazen bitirdi bazen bıraktı sonra 3. Ayında ise bir öğün 60 bir öğün 90 yapıyordum yavaş yavaş artması için alışınca 90 içti sonra sütüm tamamen bittiği için 4. Ayında 120 ye çıkardık ama 3 saattendeğilde 4 saate vermeye bşaladık