Benm bebeğimde 3.5 aylık hipp kullanıyoruz fakat genelde 100 cc filan içtiği için 2 ya da 2.5 saate tekrar acıkıyo daha fazla içse en azından saat aralığı uzar bende sevmediğini düşünüp aptamile geçtim aptamilde nerdeyse 200 cc filan içmeye başladı fakat hem doymadı hemde inanılmaz çok fazla köpürüp tortu şeklinde partiküller kaldığı için aşırı gaz yaptı tekrar hipp e geri döndük