Kereminannesi09 Eda95 bizimde 2 ayimiz kaldi yasina bnde istiyorum arastrmadim ama boyle yuksekse yaptirmam heralde
Eda95 Kereminannesi09 her yer aynı değil kiminin fiyatı iyi ama çekimler çok basit bazıları evde çekim yapıyormuş arkasına fon yapıyor o kadar çirkin duruyor ki bazıların fiyatı yüksek ama konsept geniş değil falan falan ama bu son bulduğum sayfa çok içime sindi fiyat ve çekim olmak üzere beğendim
nxy2008 Bende çekim için leababystudyo ile anlaştım albümle beraber 650 tl vericez. Daha uygunları da vardı ama fotoğraflarını görünce en çok içime burası sindi 😊 yeride cihangirdeydi yanlış hatırlamıyorsam
Eda95 Koalammm oo süper gerçekten bende şimdi beni buldum çok içime sindi 3 konsept 350 tl fotografları da gerçekten kaliteli tavsiye edebilirim isteyen annelere @aytunagamzephotograpy diye bir sayfa incelemek isteyen anneler bakabilir nasipse randevu aldim gideceğim
Nihalll Sizlere Harika birini tavsiye edicem 2 hafta önce yaptırdık çok memnun kaldık gerçekten fiyatında gayet uygundu instagram adresi burcinsutcunewborn