Eda95 Ankara da 1 yas fotoğraf çekimi yaptıran var mı acaba ücretleri nedir ? Memnun kaldınız bir yer var mı
mummy Eda95 ben yaptırmıştım albümsüz 300 tl vermiştik ocak ayında kendimiz çıkardık iyi ki yaptırdım diyorum güzel bir hatıra kaldı
Zeyno111 gulsahbaydemir Nerede yaptırdınız Çekmece de acaba aklımda bulunsun Ekim gibi nasipse yaptıracağım Beylikdüzündeyim bende 😇
Eda95 gulsahbaydemir bende mesajınızı görünce sevinmiştim çünkü bir yerle konuştum 3 konsept 1000 tl dedi 🙄🙄🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Koalammm Eda95 oww allahım o ne ya 😳 çok sanlıymışız beş kostümle beş konsepte 300₺ verdik 🥰 ama Ankara da değil ayrıca fotoğrafçı gönderdiğiniz kimseye bu fiyatı söylemeyin sizinle olan iletişimimzden dolayı size de bu kadar yardımcı olduk dedi sağolsun
gulsahbaydemir Zeyno111 babystudiozuzu instagram sayfası 🙂 hemen büyükçekmece yi geçtikten sonra, detaylı adres veriyorlar 🙂 kolay yerde yeri 😌
Kereminannesi09 snglkllgl niye gecmiyo canim bizede cok cabuk geciyo gibi geliyo evde olmamiza ragmen surekli diyorum ne ara 10 aylik oldu diye keske dogdugu qnlara geri donsem
Kereminannesi09 Eda95 bizimde 2 ayimiz kaldi yasina bnde istiyorum arastrmadim ama boyle yuksekse yaptirmam heralde
Eda95 Koalammm oo süper gerçekten bende şimdi beni buldum çok içime sindi 3 konsept 350 tl fotografları da gerçekten kaliteli tavsiye edebilirim isteyen annelere @aytunagamzephotograpy diye bir sayfa incelemek isteyen anneler bakabilir nasipse randevu aldim gideceğim