Farukunmuhendisannesi Gamzey26 oğlum 9 ağustoslu. Doğum günü değil ama evde fotoğraf çekimi yapmayı düşünüyorum inşallah . Masa süsleme hazırlamayı planlıyorum. Tek istediğim yıllar sonra ilk yaşım diye bakabileceği hatıraları olsun
Farukunmuhendisannesi Merve2020 biz de 9 gustosluyuz🖐🏻 çekimi evde kendiniz mo yapacaksınız stüdyo mu düşünüyorsunuz? Ben de evde bir şeyler düşünüyorum ama inşallah güzel olur
Merve2020 Farukunmuhendisannesi ben evde düşünüyorum kameramız var kendimiz çekeriz küçük bir konsept hazırlamayı düşünüyorum bakalım az kaldı Doğum gününe 😍
Gamzey26 Fyzkcr insatagramda mi nasil yani anlamadim ilinize bagli bir fotocu sanirim benim akrabam var biraz tuzlu ama belki ina yaptiririm bende
Mom9 Gamzey26 25 ağustos doğum günü ama yapmayacağım. Zaten kızım küçük anlayamayacak bile. 2yaş doğum gününde baya eğlenir. Güzel bi foto çekimi anne ve babası yanında olska yeter 😊