Bir şekilde bu virüsle yaşamayı öğrenmemiz gerekiyor, kurallara sonuna kadar uyarak tabi. Ne zaman biteceği belli olmayan, henüz aşısı bulunmamış bir illet bu, hayatı bu kadar uzun süre donduramayız. 4 aydır bende evden çıkmıyorum ama nereye kadar demeye başladım. Kızımın 40 I yeni çıktı. Bende Ağustos sonu gibi ufak bir organizasyon yapmayı düşünüyorum ağustos ayında. Tabi ortama bağlı yine de, kararım değişebilir. Çok büyük kalabalıklar oluşturmamak koşulu ile akviteler yavaş yavaş yapılabilir