Mommyshark Aly-12 Ben 8 aylıkken deldirdim eşim de ben de küpe hastasıyız 🙈 2 ay eczanenin küpesi kaldı sonrasında altın küpelerini tentürdiyota batırıp taktım çok şükür hiç bir enfeksiyon olmadı 💃🏻
Baharnehir Mommyshark Bebegin kulagi deldirildiginde kulagina yan yatinca kupenin sivri yeri batmiyo mu acaba acitmaz mi? Sirf bu yüzden bende hala deldirmiyorum ya
Mommyshark Aly-12 o imkansız gibi birşey ben de çıkarırken çok zorlandım zeytinyağı falan sürdüm o derece 🙊
hifosunannesi Aly-12 uzmanlar 3 yaşından önce önermiyormuş bende en azında 2 yaşına kadar bekliycem bide bu virüs yüzünden şu dönem için hiç uygun değil dedi eczane kulakları da biraz büyüsün şekil olarak daha gelişim döneminde kulak memesi dedi
habibe_kzlkaya Aly-12 benim kızım 11 buçuk aylık eczaneye sordum 1 yaşından önce delmiyoruz dedi canim
sebnemrah Aly-12 bence deldirme kendisi büyüyünce deldirmek isterse deldirsin çünkü keşke. Benim delinmeseydi diyorum abdest almak harici kulağıma küpe takmıyorum
sebnemrah Aly-12 çoğu küpe sever aslında ben azınlıkta tüm hiçbir takıyı takmıyorum 😀 kocam kadir gecesi doğdu sanki😀
Deletedmom381 Aly-12 henüz çok minik.. bebek ne anlar küpeden, anneler göz zevkleri icin deldiriyorlar belki ilerde istemeyecek sitem edecek niye deldirdiniz diye. Bence kendisi aklı erdiğinde kararını verse daha münasip olur 🌹
Anayimana Aly-12 kulak deldirme yaşi 4 diyorlar en doğru olan. Küçük olunca çekiştirip kulağına zarar verme olasılığı var. Fakat ben 2 yaşında deldirdim kızımın kulağını artık anlıyordu çünkü. Ama sizin kızınız daha kucukmua. Bence 2 yaşına kadar bekleyin en az 🤗
Baharnehir blzylcnsy Bebegin kulagi deldirildiginde kulagina yan yatinca kupenin sivri yeri batmiyo mu acaba acitmaz mi? Sirf bu yüzden bende hala deldirmiyorum ya
blzylcnsy Baharnehir şimdi nasıl anlatayım bilemedim ama elinizde küpeniz varsa bakın bi coğu küpe öyledir bu küpelerin arkası tıklı üç kademe makina takarken en sonuncuya takıyor oda tam arka kilitin ucunda kalıyor boşluk kalmadığı için kulak arkasına da batmıyor
Pink50 Baharnehir canim 1 hafta oluyo ben deldireli arkasi kelebek uç zaten hicte batmıyor rahatsızlık vermiyor surekli takip ettm icin rahat olsun
Muhendis_anne1 Ezgi_Kaya tesekkur ederim. Ben tam eczacimizla konustum. Kizim kulagini cekistirmeye basladi.hatta o kadar kasinmiski tirnaklayip kanatmis 🤦♀️
sebnemrah Aly-12 ay ne güzel çok özeniyorum ama alyans bile takamıyorum sadece dışarda takip evde çıkartıyorum🤦😀