DenizEliz dışta 4dikişlik bir kesi, 3 dikişli bir yırtığım vardı iç dikişim sayılamayacak kadar fazlaydı tam 1,5 saat diri diri dikildim canım 😑 doktor bana kurşunlu su, antibiyotikli su verdi onları kullandım. Her sabah kalktığım gibi banyoya girdim sonra güzelce kuruladım pedime kurşunlu suyu döküp taktım bebek temizleme pamuklarıyla da antibiyotikli sarı suyla pansuman yaptım. Her tuvalet sonrası da güzelce yıkayıp kurulayıp pansuman yaptım bu şekilde hiç dikiş ayrım olmadı canım o kadar dikişe rağmen. Dıştaki dikişler 10-15 gün içinde düştü içtekileri allah biliyor ne zaman düştü 😁