27 gün oldu doğum yapalı. Kesili normal doğum yaptım dikişlerim çok fazlaydi bir iki tane düştü ama hala dikişlerimde duruyor ağrılarımda. Oturup kalkabiliyorum fakat ağrılarım hiç geçmiyor sanki oramı koparıyorlar mıncıklıyorlar gibi ağrıyor. Akıntım devam ediyor. Beni endişelendiren ise kokulu akıntı olması. Acaba enfeksiyon felanmı kaptım anlayamıyorum nekadar sürede iyileşmem gerek normalde. Sizler normal doğum sonrası nekadar sürede topladınız kendinizi😓