GUBILIK Deletedmom297 imkaniniz var mi bilmiyorum ama yataginin uzerine ben koyardim hamagi. Uyuyunca iplerini cikarirdim diye dusundum. Hem yatagına alısır diye 🤷🏻♀️
Deletedmom297 GUBILIK Heeeeeeee onu anca kendi yatagimda yapabilirim besigine sigmaz hamak buyuk çünkü.
Deletedmom297 Mommy_ Hmm anladim tesekkurler. Ince bir yastigi var aslinda koyabilirim. Ama zaten boynu yukarda yinede yukarda kalmaz mi. Acaba ayaklarin iyukari verip boynunu tam hizaya koysam olur mu
Mommy_ Deletedmom297 Boynu yukarıda kalıyor tabi ama ben destek amaçlı koyuyordum. Uyurken sağa sola düşüyordu boynu yamuk duruyordu. Ayaklarını yukarıda yatırmanız doğru olmaz kanımca dolaşımı etkilenir diye düşünüyorum.
Baloglum93 Deletedmom297 hamak beşik bende miniçoda gördüm ama bana tehlikeli geldi o bebek ayaklanmaya başlayınca kendisi çıkmaya çalışır diye düşündüm. Bize de çok lazım öyle bişey ama her riske karşı almadım
Deletedmom297 Baloglum93 Sabitleme kemeri var sallanmasin diye. Ayrica uyudugu gibi 5 10 dakka sonra gece besigine koyucam. Gunduz zaten başındayım uyurken
Yldz32 Deletedmom297 merhaba canim 2 aya yakindir hamak besik kullaniyorum bizimki puanti marka tam hamak sekli..ben gece yatiriyorum rahatsiz oldugunu dusunmuyorum 4 ay 9 gunluk daha ne kadar gece yatiririm bilmiyorum tabiki