Kızlar merhaba. Kızımı çarşafta sallamaktan esimle canimizz çıktığı icin hamak beşik aldik. 150 tlye ebebekten uygun yanii belki sallanmak istemez diye. Ama cok şükür ki kurtuldukk bugun geldi ve 2 kere besikte uyudu cok şükür. Ben gunduzleri ayakta sallamaktan esim aksamlari carsafta sallamaktan gercekten bikmistik. Eger ki benim gibi dertli olan varsa kesinlikle alsin diye fiyatini yzdim. Gelelim soruma kizim besikte uyuyor ya acana boynu bacaklari ne bileyim kafasi falan agrir mi. 2 yasina kadar kullanbilecegimiz yazıyor boydan uzun bir besik yani. Dar da degil. Zaten max 1 saat uyuyor gündüzleri. Gece olunca hamaktan alip besigine yatiricam. Icinde bir tane ince minderi var bende ustune carsaf serdim. Cevabinizi bekliyorum ?