EbruA Ssifa- kakasi tasmadi bizde de ama belinde cilt kurulugu yapti ona canim sıkıldı yoksa minies taraftariydim bende
Ssifa- EbruA Bizde sleepy daha çok yaptı tam tersiymiş 😅 bez işi böyle ya çok değişken umarım goon’dan memnun kalırsınız ☺️
matmazelmomy Bende külot bez almak istiyorum ama nasıl yapıyorsunuz onu kenarlarından açılıyormu kakasını temizlerken nasıl çıkarıyorsunuz ?
EbruA matmazelmomy kakada mecburen yatiriyorum, cisde ayakta cikartip giydirdigim oluyor. Gerci oglum durmadigi kakasini bile ayakta aldigim oldu🙈
1Dost Doğduğundan beri sleepy kullanıyorum sadece bi serisi bozuktu sanırım taşma oldu sonra bidaha yaşamadım suan hemen hemen 11 aylık beslenmek İstemiyor ayakta bile alabiliyorum kilot gibi kolay oluyor