Belli ki siz gitmeyi kafanıza koymuşsunuz, neden burda soruyorsunuz? Bu dönemde evet gidin ya bişi olmaz denmesini mi bekliyorsunuz? Neyseki sizin gibi düşünmeyen “düşünceli ve aklı başında” insanların olduğunu görmek güzel. Siz ve sizin gibi düşünmeden hareket edenler yüzünden ne virüs bitecek ne de “biz” evlerimizden çıkabileceğiz. Hastalığı atlatmış olanlar ve/veya doktorlar değil evden çıkmak burnunuzu çıkarmazsınız yaşananları görseniz diyor, sizler hala düğün dernek eğlence işlerindesiniz. FARKINDA MISINIZ olanların “gerçekten” ya da pandemi ne demek biliyor musunuz? Size bişi olmadı diyelim el kadar çocuğunuzun başında bekleyecek duruma düşerseniz( inşallah allah yaşatmaz) rahat mı edecek vicdanınız? Söz, nişan vs her zaman olur olmasa bile telafisi olur ya giden sağlığın ya da giden canın telafisi var mı? Sizi mantıklı ve sağlıklı düşünmeye davet ediyorum.