Arkadaşlar yapmayın lütfen sağlıklı dönemde değiliz 2 gündür karşı komşumuz karantinaya alındı ailecek sabaha kadar öksürüyorlar nefes alamıyorlar burda yoğun bakım dolu olduğu icin almiyolarda..bende çok çok özledim ailemi abim evlendi yanina dahi gidemedim küçük bebeğinizi düşünün bence 😞