Benim bebegim de 12 aylıkken denver testi falan yapılmıştı. Yaşından ileri becerilere sahip olduğu söylendi. Fakultede bir çocuk gelişim uzmanı yaptı. BUzman dr ve cocuk psikiyatrisine önerisi ile . Şuanda hala bu şekilde devam ediyor . Tabi üstün zekalı demek için en az 3 yaşını gecmesi gerekiyor . Şuan için durum böyle, sormak istediğiniz var ise sorabilirsiniz özelden de.