Bebibebi canım açıkcası ne yaptıysam hiç faydası olmadı dik tutsamda kusardı yan yatırsamda reflü yatağı aldk onda bile kustu Bnde zamana bıraktım bu hiç kolay olmadı ama sabrettim çok dua ettim yavrumu öyle kusarken görünce içim parçalanıyor Du çok şükür geçti