Zeyzeyyyy86 postun amacı dua istemek. Bundan başka bir amaç gördüyseniz bakış açınızı gözden geçirin. İçim acıya acıya okudum postu. Cevap dahi yazacak kelime bulamadım. Allah korusun sizin bizim başımıza gelse yazmicaz mi dua istemicez mi? Allah esirgesin. Düşünmesi bile ne kadar zor. Aşılar da çok önemli. Yaptırsak bir dert yaptırmasak bir dert. Ama doktora gittiğimde soracağım. Bıngıldak kapanması ile alakası olup olmadığını. Allah hiç bir bebeğe hastalık vermesin 😔😔😔😔