Mervenaz12- Kismettt teşekkür ederim desteğiniz için. Biberon emmiyor zaten inanın beslense ona bile razıydım
Kismettt Mervenaz12- Tahmin ediyorum ya umarım bir an önce düzelir dediğim gibi zor ama üzmeyin kendinizi kısa sürede geçer umarım
Mervenaz12- Ssemass doktora gittik pamukçuk olsa fark ederdi baktı agzına falan. Bende farklı bişey görmedim .
Mervenaz12- nurbyrm44 bende öyle yapıyorum . Haklısın ama elimde degil. İdrarını az yapıyor bezinde kırmızılık oluyor bunlarda canımı sıkıyor
Mervenaz12- nurbyrm44 kaşıkla deneyebilirsin ben kaşıkla yapmaya çalışıyorum ama saglıklı olmuyor dökülüyor tükürüyor
Zbetus nurbyrm44 Eds sistemiyle mama verin eğer mama verecekseniz tekrar. Bu sayede biberona alışıp memeyi bırakmayacaktır