KereMini1 Aynı durum 2 haftadır benim bıcırda da var. Sanırım büyüme ataklarıymış. Uykudan uyanıp emekliyor gözü kapalı. Ya da dikiliyor yatağa bağırıyor. Insomia bebek oldu 2 haftadır. Bebeğe göre değişir ama 1 - 2 hafta sonra normale dönebilir.
KereMini1 Aynı durum 2 haftadır benim bıcırda da var. Sanırım büyüme ataklarıymış. Uykudan uyanıp emekliyor gözü kapalı. Ya da dikiliyor yatağa bağırıyor. Insomia bebek oldu 2 haftadır. Bebeğe göre değişir ama 1 - 2 hafta sonra normale dönebilir. Sabırla bekliyorum ben de. Normalde uyurdu geceleri artık yarım saatte bir cıngar çıkararak kalkıyor…