Tubina geçmiş olsun bizde Pazartesi olacaz siz böle ateş diyince tedirgin oldum bende 2. Ayda 3 gün su değmesin demişti banyoda sıkıntı yoksa ılık şipşak yıkasanız inşallah düşer birde doktor bize 38 i aşmadığı sürece calpol vermeyin vücut o bakteriyle savaşmayı öğreniyor siz ilac verince şaşırıyor demişti