Bugün 4.ay aşısı olduk akşam saat 5 ten sonra kızımın ateşi yükselmeye başladı 37.9 a kadar çıktı, 2 kez duş aldırdık sürekli kolllarını kafasını ıslak bezle siliyorum en son 1 saat önce calpol verdim hala ateşi 37,5 larda. Bu kadar uzun sürmesi normal mi? Daha fazla yükselir mi acaba, uyudu bide şimdi