Ezgili Mommy_Bird birde şırınganın yanında toz dolu bir tüp var mıydı acaba? Kullanma talimatunda var görünüyodu ama bizden çıkmadı.
Masal20 Hira12 bebeği aşıdan en az 1 saat önce emzirmiş olmak gerekiyor aşı olduktan sonrada en az 1 saat geçmesi gerek eğer kustuysa maalesef aşınız boşa gitmiş demektir
Seyma1 Brna-34 yo hiç bir sıkıntı olmadı. Hatta virüsten dolayı sağlık ocağına götürmek istemedim doktorumuzla konuştum aşının iki dozunu evde ben verdim bi sıkıntı yaşamadım
Kub Ezgili kaka yapmada bi sorun olmadi ama surekli atesli calpol veryrm bunun icinde huzurlugu yok bu yuzden