Neden her doktor bu kadar farklı suan okudukça kötü oldum. Benim kızım 5 aylık sağ57 sol 60 çıktı. Ortapediye gittik gayet normal( 57-60) Arası değerler normal kabul edilir sağ da dedi. Şimdi okudukça kuskuya düştüm çift bez vs gerek yok dedi . Bir ay sonra röntgen var. Acaba kendim mi çift beze geçeyim.