ayseertan bizimde sol kalçada sıkıntı vardı açısı 55 den yukarı çıkmıyordu..
canım yerinde olsam çift bez kullanmak yerine internette frejka yastığı var onlardan alırdım. 50tl civarı bişey n11 de.
Çift bez her zaman işe yaramıyor. Yeterince bacağı açık bırakmazsan işe yaramaz tek çözüm iki bacağı ayrık tutmaktır.
Benim kızımda çift bez yaramadı mesela. Keşke baştan alsaydık diye çok keşke dedim. Şimdi 10 aylığız 3.ayından beri takıyorduk şimsi sadece geceleri dediler ama taktırmıyor kızım çıkarıyor..